Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос относно хидравликата ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • въпрос относно хидравликата ?

    Значи колата е алфа ромео 156 .1.8 ...нз какво е било предишното хидравлично масло обаче намаля и от магазина ми дадоха някакво - Castrol Transmax Dex III Multivehicle от горе пише - Automatic transmission Fluid сложих от него и сега постоянно докато я запаля и загреее малко , свири и бучи хидравликата , отварям капачето на казанчето за хидравликата и ватре стои като на пяна , на балончета така ли трябва да е и да не би като сам долял само от новото да се е получило нещо заради разликата на маслата ? идеи ?

  • #2
    Колега възможно е да смуче въздух от някаде, теч има ли накакъв!
    Alfa 166jtd,1999

    Comment


    • #3
      Възможно е двете течности да не са съвместими. Когато загрее хидравликата пак ли стои белезникава течността?
      А може и да смуче въздух отнякъде.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Обезвъздуши си системата.
        Маслото е идеално.Дори е над изискванията-дексрон 2.
        Напълно съвместими са.
        Бучи и свири,защото като ти е паднало нивото и е засмукала въздух.От него се пени.Сега този въздух трябва да го изгониш.
        Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 17:46.
        155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
        1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
        GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
        ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
          Обезвъздуши си системата.
          Маслото е идеално.Дори е над изискванията-дексрон 2.
          Напълно съвместими са.
          Бучи и свири,защото като ти е паднало нивото и е засмукала въздух.От него се пени.Сега този въздух трябва да го изгониш.
          Доколкото знам, хидравличните системи със зъбни помпи не се обезвъдушават, защото са изчислени така че да се самообезвъздушават. Това налага и ползването на хидравлична течност с определен вискозитет.
          Ако е много висок вискозитетът, въздухът се поема от течността под формата на мехурчета, но не може да напусне течността, когато тя попадне в резервоара.
          Ако е много нисък вискозитетът, въздухът не може да се поеме от течността.
          При определен оптимален вискозитет въздухът се поема и отделя от течността. Т. e. налице е самообезвъздушаване.

          В конкретния случай по-вероятно е постоянно да смуче въздух отнякъде.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Айде бе.Ти нагякай я с въздух пък чакай да "поема".Вискузитети ала-бала.Докато на "спокойна" течност (имам предвид не палена няколко часа) без пяна не обезвъздуши ще ручи.И моята 156-ца веднъж годишно ставаше така и доливах.Имат склонност да фърлят през маркучето,защото нямат там игличка(клапанче).
            А обезвъздушаването (и ти да знаеш,ако ти се наложи,защото виждам не си правил такова нещо)става като на незапалена кола завъртиш 4-5 пъти пълен ляв-десен,палиш повтаряш и си готов.Ама претвори капачето,че може да умие очите на някой отпред.Да видиш що пльокали вади.
            Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 18:10.
            155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
            1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
            GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
            ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
              Айде бе.Ти нагякай я с въздух пък чакай да "поема".Вискузитети ала-бала.Докато на "спокойна" течност (имам предвид не палена няколко часа) без пяна не обезвъздуши ще ручи.И моята 156-ца веднъж годишно ставаше така и доливах.Имат склонност да фърлят през маркучето,защото нямат там игличка(клапанче).
              А обезвъздушаването (и ти да знаеш,ако ти се наложи,защото виждам не си правил такова нещо)става като на незапалена кола завъртиш 4-5 пъти пълен ляв-десен,палиш повтаряш и си готов.Ама претвори капачето,че може да умие очите на някой отпред.Да видиш що пльокали вади.
              Това с ляв - десен преди палене ще го имам впредвид. Това си е добра шофьорска хитрост.
              Иначе за самообезвъздушаващите се системи от такъв тип това е така измислено. Вервай ми!


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment

              Working...
              X